Sunday 7 October 2012

Kenduri Mega : Engkau Tidak Ada Duit, Senyap Sudah La!!


"Engkau orang kalau tak ada duit senyap sudah lah. Jangan dok bising-bising tuduh orang rasuah dan sebagainya."

"Alah dia orang tu dengki tak boleh tengok orang senang. Apa salahnya dia nak buat kenduri mega, nak pakai duit sapa pun dia kan Ketua Menteri, kalau awak jadi Ketua Menteri, awak pun sama."

"Kita tak kisah malah kita bangga pemimpin kita banyak duit dan boleh buat kenduri besar dan hebat sampai masuk rekod, kita bangga sebab dia pemimpin Melayu, dari mana dia dapat duit, kita tak usah ambik tahu, dia Ketua Menteri dah tentu dia kaya".

Itu antara ungkapan-ungkapan yang keluar dari mulut rakyat Melaka ketika ditanya tentang kenduri kahwin ultra membazir yang dianjurkan oleh Ali Rustam Ketua Menteri Melaka.

Patutlah Ali Rustam tak kisah sebab buat apa pun rakyat seperti di atas tu tak ambik pot. Lingkup negara kalau rakyat semua macam di atas tu.

Kenduri kahwin anak Ali Rustam Ahad lalu dihadiri kira-kira 130,000. Jika perbelanjaannya RM10.00 maka sudah tentu Ali Rustam berbelanja sebanyak RM1.3 juta. Dari mana dia dapat duit sebanyak itu????

sumber : mutaligat.blogspot.com 

1 comment:

  1. saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

    ReplyDelete