Wednesday 26 September 2012

Kalau BN Menang, Seluar Dalam Pun Harga Jutaan Ringgit

Najib kini sudah sampai tahap merayu. Kedengaran cukup mendayu-dayu, 'bagilah kemenangan kepada Bn sepenggal lagi!'

Awas, rayuan itu rayuan bapak harimau demi harimau betina!Sampai masanya harimau pasti mencakau dan menerkam akhirnya .....ngap!! Rakyat yang tidak serik dan mudah lupa akan apa yang Umno lakukan, bakal menjadi mangsa. Yang pasti kroni dan anak beranak terus kaya raya. Rakyat terus bagaikan pengemis mengharap dan menagih bantuan itu dan ini berjenama 1Malaysia!

Sepenggal lagi maknanya 5 tahun lagi! Bayangkan dalam tempoh 5 tahun lagi! Dalam tempoh empat tahun ini pun, paduka bini bershoping di butik-butik luar negara beratus ribu RM, bermalam di hotel berharga beratus ribu satu malam, membeli dan memakai cincin-cincin berjuta! Bil air dan eletrik di Seri Perdana beratus ribu! Melancong ke luar negara sambil bershoping beratus juta RM jugak. 
Bayangkanlah lima tahun lagi mendapat peluang! Mungkin bakal terdedah pula underwear berjuta RM, bra pun sama, kasut ratus ribu RM sepasang, dan macam-macam lagi yang boleh berlaku sungguh kerana tidak mustahil! Mak tuan.... lingkup duit rakyat pembayar cukai dan duit dari hasil negara kerana semua yang dibeli mesti ber-king size!

Oleh yang demikian cukuplah Najib Umno Bn...tak payahlah 5 tahun lagi! Mohon 5 tahun lagi konon untuk pembangunan hanya cuma dalih dan auta...apa boleh buat 5 tahun sedangkan 55 tahun yang telah diberikan, rakyat masih hidup miskin dan tertekan? Cukuplah Umno/Bn...kami akan cuba Pakatan Rakyat pulak. Sahih!

1 comment:

  1. saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

    ReplyDelete