Monday 8 February 2010

LAPORAN: Pertandingan Badminton anjuran DewanPemudaPAS Kawasan Permatang Pauh

Pada 30 Januari yang lalu, Dewan Pemuda PAS Kawasan Permatang Pauh telah menganjurkan suatu pertandingan badminton. Pertandingan beregu tersebut mendapat sambutan hangat daripada pemuda-pemuda di sekitar Permatang Pauh. Sebanyak 24 pasukan beregu telah mengambil bahagian.
Pertandingan tersebut telah dirasmikan oleh Yang Berbahagia Ustaz Mohd Zakaria Hamzah, Ketua Dewan Pemuda PAS Kawasan Permatang Pauh. Beliau telah menonjolkan keperihatinan PAS kepada golongan muda dengan menyediakan medium untuk golongan muda berekreasi.
Program tersebut diselangselikan dengan solat berjemaah apabila telah masuk waktu dan sedikit pengisian tazkirah oleh Timbalan Ketua Dewan Pemuda PAS Kawasan Permatang Pauh, Ust Mohd Raduan Ramli.Beliau menasihati semua pemuda agar kita sama-sama menyedari kehidupan kita didunia ini sebagai hamba Allah. Disamping kita bersuka ria bersukan badminton, kita tidak lupakan tanggungjawab kita untuk bersolat.
Pertandingan tersebut dimenangi oleh team beregu dari cawangan Kepala Bukit dan Naib Juara disandang oleh pemuda dari Bandar Perda. Hadiah disampaikan oleh Wan Rafaei, Naib Ketua Dewan Pemuda PAS Kawasan Permatang Pauh.

Pendaftaran peserta
Pemuda-pemuda yang tidak sabar menanti game bermula

Aksi.....


Aksi lagi....
Lagi aksi-aksi....

Majlis dirasmikan oleh Al-Fadhil Ustaz Mohd Zakaria Hamzah, Ketua Pemuda DPPKPP. Kelihatan juga didalam foto, Bro Rizal (Ketua Lajnah Kebudayaan,Sukan&Rekreasi, DPPKPP)

Sesi bergambar dengan Juara... Tahniah!!!


















0 comments:

Post a Comment